Firma

MAS-POL oferuje skoordynowane działania obsługi Klienta w różnych, zdawałoby się – odrębnych zakresach. Firma oferuje pomoc w zakresie opracowywania I wdrażania technologii produktu, szerokiego zaplecza surowców, druku, jak również obsługi od strony marketingowej. Posiadamy światowy Certyfikat Bezpieczeństwa Żywności FSSC 22000.
Przez blisko 30 lat funkcjonowania MAS-POL przekształcił się z małego przedsiębiorstwa w nowoczesną i dynamicznie rozwijającą się firmę. Złożyły się na to inwestycje zarówno w park maszynowy, nowe technologie oraz infrastrukturę, ale także skuteczne zarządzanie oparte na systemach ISO i HACCP. Warto też wspomnieć, że od początku istnienia zdobywaliśmy zaufanie Klientów dbałością o jakość produktów, bogatą ofertę i fachową obsługę. Naszą misją jest zapewnienie Klientom wysokiej jakości obsługi oraz fachowej wiedzy na temat oferowanych towarów i usług. Realizujemy ją dzięki wykwalifikowanemu i kreatywnemu zespołowi pracowników.

Na nasz zakres działań składa się:

• opracowywanie technologii dla przemysłu spożywczego (marka własna MAS-PRO)

• sprzedaż i tworzenie przypraw i mieszanek przyprawowych,
• druk flexo / offset / cyfrowy
• projektowanie graficzne i wsparcie marketingowe Klientów (studio opakowań MAS-PACK)
• logistyka i magazynowanie towarów
• obsługa Klienta: dział handlowy obsługujący cały obszar kraju, podzielony na regiony

Poprzez naszą pracę staramy się pomagać naszym Klientom w szeroko pojętym kreowaniu smaku.
Chcemy inspirować do poszukiwania idealnych rozwiązań w celu uzyskania perfekcyjnych produktów.
MAS-POL. By kreować smak.

2019

Po raz pierwszy przeszliśmy audyt potwierdzający uzyskanie światowego certyfikatu jakości FSSC 22000. Od tej pory cyklicznie przechodzimy audyty potwierdzające, że nasze standardy bezpieczeństwa i jakości towarów i usług spełniają światowe normy. Dowiedz się więcej o FSSC22000

2016

W 2016 r. dobiegła końca rozpoczęta rok wcześniej rozbudowa naszej siedziby w Chęcinach, a my zyskaliśmy przestronne biuro oraz duży, nowoczesny magazyn.

2015

W dniu 2 marca rozpoczęliśmy rozbudowę siedziby firmy w Chęcinach. Postępy prac można śledzić TU

2013

Połączenie naszej wiedzy, doświadczenia oraz preferencji Klientów było przyczynkiem do powstania marki własnej MAS-pro. Jest to odpowiedź na zapotrzebowanie rynku na produkty oryginalne i przygotowane zgodnie z sugestiami klientów detalicznych.

2009

Budowa nowej siedziby drukarni. Rozwój parku maszynowego i konfekcjonowania osłonek spowodował konieczność zagospodarowania większej przestrzeni dla drukarni – więcej na temat drukarni

2008

Chcąc sprostać oczekiwaniom co do jakości druku osłonek, nastąpiła rozbudowa parku maszynowego w drukarni.

2007

Wychodząc naprzeciw zapotrzebowaniom Klientów i zapewnieniu im fachowej porady, firma MAS-POL zatrudniła technologów. Dzięki, którym nasi Klienci otrzymują dodatkowe wsparcie w codziennym funkcjonowaniu masarni, jak i pomoc przy wprowadzaniu nowych produktów.

2006

Dla zapewnienia wysokiego standardu oferowanych towarów i usług wdrożyliśmy systemy ISO i HACCP.

2005

Oddanie do użytku nowego skrzydła siedziby firmy przy ulicy Okrzei w Kielcach, a co za tym idzie zwiększenie przestrzeni magazynowej do ponad 1000 m2. Rozbudowa działu handlowego oraz  poszerzenie zasięgu działalności na ościenne województwa.

2003

Zwiększenie zakresu działalności o usługi związane z drukowaniem osłonek. Otwarcie drukarni fleksograficznej MAS-POL. Zakup sześciokolorowej maszyny fleksograficznej. Powstanie Studia Graficznego.

1997

Zakończenie budowy nowej siedziby przy ul. Okrzei 5 i kolejna zmiana adresu. Zwiększenie nacisku na sprzedaż hurtową, dostarczanie towarów transportem własnym do Klientów, rozbudowa własnej sieci handlowej.

1996

Zmiana adresu działalności. Nowa siedziba w kamienicy przy ul. Piotrkowskiej 39a. Powierzchnia lokalu liczyła 24 m2. Z czasem powoli powiększała się, gdyż wraz z rozwojem firmy adaptowano kolejne pomieszczenia, zwiększała się bowiem liczba oferowanych asortymentów.

1993

Założenie firmy MAS-POL. Pierwszy adres Kielce, Moniuszki 28 (obecna Leonarda) Powierzchnia zajmowanych pomieszczeń nie przekraczała 30 m2. Działalność obejmowała detaliczny handel podstawowymi produktami do wyrobu wędlin.

Rozpocznij rozmowę
Porozmawiajmy!
Dzień dobry, w czym możemy pomóc?