Etykiety i nadruki z motywami regionalnymi

1 lutego 2016

Produkt musi się wyróżniać. Opakowanie jest często jednym z pierwszych czynników wpływających na zakup. Nowy produkt w towarzystwie konkurencyjnych wyrobów powinien przyciągać wzrok, zachęcać do spróbowania, czemu niewątpliwie służy dobrze zaprojektowana etykieta lub nadruk na osłonce. Poniżej kilka propozycji na wykorzystanie szeroko pojętych motywów regionalnych na etykietach i nadrukach.

etykietyregionalne copy

Szkolenie w zakresie wymagań znakowania Produktów Mięsnych

4 października 2016

28 września 2016 roku zorganizowaliśmy w Ogrodzieńcu szkolenie z tematyki […]


MAS-pro w Wielkiej Brytanii

15 września 2016

Coraz popularniejsze produkty MAS-pro zostały docenione także poza granicami naszego […]


Wakacyjne śniadania Europy

10 września 2016

Od czasu do czasu lubimy spróbować czegoś nowego. Będąc na […]